Projecte de l'hort.


Al principi d'aquest projecte, vam fer coses com que el vam netejar, despres de la neteja uns tecnics de l'ajuntament van vindre a ficar terra nova,despres d'aixo vam regar l'hort i el vam deixar preparat per sembrar, primer que tot vam plantar faves, i de seguit uns nois d'horticultura ens van portar enciams i hierbes aromatiques (
farigola i salvia
), vam inventar prototipus de espantaocells per que els moixons no ens menjen els enciams.
també em sembrat patates, alls, bledas, llimoner, espinacs...
Quan ja ha pasat el temps, em recullit enciams, i em fet un espantaocells, sembla que no a funcionat molt i els ocells segueixen fent de les seves.
també em recullit enciams de roure i em vist que hi ha pulgons en les faves, em fet una reseta ecologica per matar el pulgons, la reseta es la següent:
10 gotes de tabasc
1 llimon
4 dents d'alls
5 llitres d'aigüe

Sembla que da resultat, i ahir em recull faves (estaben molt bones).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Contador De Visitas.

CUENTA ATRAS!